Stosik z taniej książki

15:16


Od góry (kupione w taniej książce):
"Zaułek łgarza" - Robert McLiam Wilson
"Córka nastawiacza kości" - Amy Tan
"O krok" - Henning Mankell
"Psy z Rygi" - Henning Mankell
"Przepiórki w płatkach róży" - Laura Esquivel
"Póki rekin śpi" - Milena Agus
"Pies i klecha. Tancerz" - Łukasz Orbitowski, Jarosław Urbaniak
"Pieśń łuków. Azincourt" - Bernard Cornwell

A na samym dole "Raki pustelniki" Anne B. Ragde od wydawnictwa Smak Słowa. Hmm... Nie zamawiałam tej książki, więc wczorajsza paczka była dla mnie zupełną niespodzianką. I teraz nie wiem czy cieszyć się z niej, czy nie.

Bo, jak pewnie widać, mam zastój blogowy. Czytelniczy zresztą też, ale w znacznie mniejszym stopniu. A poza tym to chyba były (jeszcze są, jeszcze są!) najgorsze wakacje w moim życiu, ale i tak nie chcę żeby się kończyły. Ma ktoś urządzenie, które pozwoli mi cofnąć czas do czerwca? Wszystko oddam za coś takiego. No, może poza moimi książkami. :D

Polecane posty

24 komentarze

  1. Gratuluję!! A z "Raków pustelników" możesz się spokojnie cieszyć. Ja na nią poluję:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesz się ciesz!!! Ja czekam na "Raki pustelniki" jak na zbawienie, bo zakochałam się w pierwszej części trylogii "Ziemia kłamstw":D Ta książka to zdecydowanie mój TOP ostatnich lat! "Raki pustelniki" na pewno również jest doskonała:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję stosu i miłego czytania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny stos, kilka książek chętnie widziałabym na swojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twojego stosu mam:
    "Zaułek łgarza" - Robert McLiam Wilson
    "O krok" - Henning Mankell
    "Psy z Rygi" - Henning Mankell

    które też kupiłam za grosze. Mankella bardzo lubię a "Zaułek..." tez zbiera pozytywne noty. Zainteresowała mnie jeszcze "Córka nastawiacza kości" - Amy Tan. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. "Psy z Rygi" przypadły mi do gustu, więc polecam :) O "rakach pustelnikach" nie słyszałam, ale wcześniejsze komentarze dziewczyn mnie zaciekawiły. Zaraz się czegoś o tej książce dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stos!
    Z chęcią kilka tytułów bym ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Córkę nastawiacza kości" bardzo chętnie Ci podprowadzę, słyszałam, że niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostrzegam zupełnie nieznaną mi książkę Cornwella - jestem w szoku xD Czekam na jej recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Serię z miotłą, przeczytam zawsze i wszędzie. Jest niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem bardzo ciekawa książki "Psy z Rygi". Sam tytuł już jakoś mnie zainteresował :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, o ja głupia! :D teraz sobie przypomniałam skąd znam ten tytuł ("Psy z Rygi"), jak jeszcze raz spojrzałam na autora :D przecież to jedna z historii Kurta Wallandera, ależ wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  13. "Zaułek łgarza" - Robert McLiam Wilson - coś mi mówi, pamiętam jedna ksiązka była dobra, druga mało wciągająca tego autora, tylko za cholerę nie pamiętam tytułów... czekam na recenzję
    Orbitowski i Mankell - klasa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafiłam do ciebie poprzez Raspberry and Red, bo napisałaś, ze będziecie chodzić razem do klasy. ;) Jakie miłe zaskoczenie, bo pomyślałam, że to kolejny blog o modzie, a tu tylko książki! Sama wprost "pochłaniam" książki, ale dotąd była to literatura, raczej młodzieżowa, typu "Plotkara", "Pamiętnik księżniczki". Teraz czytam poważniejsze pozycje, aktualnie "Oni rządzą światem" Jima Marrsa. Dlatego z pewnością będę często cię odwiedzała! ;)

    PS Też idę teraz do liceum, ale nie czuję żadnej podekscytowania czy ciekawości. Jestem dość nieśmiała i ciężko zawieram nowe znajomości. Mam jednak nadzieję, że dam radę. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Paula,
    a ja właśnie nawet nie czytałam "Ziemi kłamstw". ;)

    Claudia Berry,
    nie, moda nie... Mnie czasem nawet szkoda kasy na ciuchy, skoro mogę kupić za to książki. ;) Ciekawość czuję, bo w końcu chcę wiedzieć, jak to będzie. Strasznie mnie męczy stres, ta niepewność! Nie chcę, żeby wakacje się kończyły, ale może dobrze byłoby już wiedzieć, mieć za sobą te pierwsze, najtrudniejsze dni. Musimy jakoś dać radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż lepszego od taniej książki? Ja mogłabym tam zamieszkać, choć u nas tanie książki nie zawsze są takie tanie... Czasem droższe niż w Empiku (!) Też jakoś marnie oceniam te wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakaś plaga zastojów nastała ostatnio. Nie przejmuj się. A co do wakacji, dobrze że najgorsze masz już za sobą ;)Teraz każde kolejne będą już lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jeszcze nigdy nie trafiłam w taniej książce na interesuję mnie tytuły :/
    Jestem ciekawa Cornwella, ale zacznę na pewno od trylogii arturiańskiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego najgorsze? "Tania książka"... nie słyszałam o czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te wakacje też były dla mnie jednymi z najgorszych, ale pomimo tego, i tak chciałabym czerwiec. ;) Czasu cofnąć się nie da - więc, proszę, niech będzie już październik! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo interesujący stos. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny stos! Też wybieram się w poniedziałek na zakupy do 'taniej książki' :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. "Przepiórki ..." interesująca i wesoła :D na pewno będziesz zadowolona z zakupu :)

    OdpowiedzUsuń

Blogi

Obserwatorzy