Dwa stosiki

14:37

Książki, które uzbierałam ostatnio. Niektóre już zresztą przeczytałam:

"Stowarzyszenie miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek" kupiłam w księgarni Świata Książki za 10 zł.
"Smak dżemu i masła orzechowego" oraz "Złoty rydwan" do recenzji od wydawnictwa Smak Słowa.
"Jutrzejsza miłość" i "1Q84" od wydawnictwa MUZA. Swoją drogą dostałam drugi tom "1Q84" do recenzji, a nie mam i nie czytałam pierwszego. ;) Muszę szybko skombinować.
"Bornholm, Bornholm" od wydawnictwa Znak.
"Kobieta z wydm" od portalu Lubimy czytać.
"Aztekowie" i ten wielki "Sherlock Holmes" z taniej książki.


A tutaj stosik z książkami z biblioteki:

Chyba wszystko widać. Zdziwiłam się, że w mojej małej wiejskiej bibliotece (w której dawno nie byłam, bo stwierdziłam, że nie warto) jest teraz nawet sporo nowości. Może zacznę tam częściej bywać?

Buuu! A ferie mi się kończą!

Polecane posty

21 komentarze

  1. Tego typu biblioteki są nadzwyczaj niepozorne i można w nich znaleźć prawdziwe perełki ;) Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych dwóch książek co na wierzchu pierwszego stosika są to Ci zazdroszczę jak nie wiem co...
    A ciekawa jestem jak ci się "Złoty rydwan" spodoba, bo ja byłam zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się na szczęście dopiero zaczynają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik! "Bornholm, Bornholm" wydaje się bardzo ciekawą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu poprawił mi się humor;). Ojj podkradłabym kilka pozycji;).
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego czasu spędzonego na czytaniu tych fantastycznych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne stosiki. Polecam "Kysia".

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym zaczęła od "Bornholm, Bornholm" :)Imponujące stosiki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe stosiki, a ferie to ja zaczynam od pobniedziałku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, a mi się dopiero ferie zaczynają ;) O, ciekawe jak oceniasz "Bornholm, Bornholm"... czytałam tylko jedną książką Klimko-dobrzanieckiego i niestety mnie nie powaliła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się zdziwiłam zmianami w mojej bibliotece. Poszłam tam jakiś rok temu a tu szok -pełno nowości na pólkach, ciągle na coś ciekawego trafiałam. Teraz mam przymusową przerwę, ale od wakacji znowu będę tam szperać między regałami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dzisiaj mają wszyscy na wstawianie stosików. Ja nie wiem, nie wiem. Piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemne stosiki. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne stosy, wyglądają na pełne ciekawych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa super książki ;) pozytywnie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego czytania ;)
    U mnie w dwóch małych księgarniach niczego ciekawego nie da się znaleźć ;(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ stosiki ;D Miłej lektury ( tych, których jeszcze nie czytałaś) ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje ferie też się niestety kończą, eh. Mam nadzieję, że mimo tego przykrego faktu, z przyjemnością przeczytasz (i zrecenzujesz :P) wszystkie te książki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zawsze układam książki w stosiki :) największą radość sprawia mi, kiedy po powrocie z biblioteki kładę na stole cały stosik książek do przeczytania! Świetne uczucie!
    Przy okazji zapraszam na http://sto65cm.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Blogi

Obserwatorzy