Stosik wakacyjny

12:10


Od góry:
"Opowieści sieroty" - Catherynne M. Valente
"Akwaforta" - K.J. Bishop
"Oczyszczenie" - Sofi Oksanen
"Sto butelek na ścianie" - Ena Lucia Portela
"Pijąc kawę gdzie indziej" - Zz Packer
"Zalotnica niebieska" - Magdalena Samozwaniec
"Na plebanii w Haworth" - Anna Przedpełska - Trzeciakowska
"Portret w sepii" - Isabel Allende

Na początku wakacji musiałam się trochę zaopatrzyć w książki. I co z tego, że już dawno skończyło mi się miejsce w regale? Trudno, książki stoją w stosikach w całym pokoju. A w dodatku ten widok sprawia mi ogromną przyjemność.
Książki z "Serii z miotłą" kupiłam po 7,50 w mojej ulubionej taniej książce. Uwielbiam tam chodzić.

Polecane posty

20 komentarze

  1. Łoł skusiłaś się na Oczyszczenie i słusznie. Czekam na wrażenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też te książki z serii z miotłą mam właśnie z taniej książki :), narazie gdzieś błądzą po świecie pożyczone. A teraz widziałam, że jest jeszcze "Mapa miłości" :) Na "Oczyszczenie" też się w końcu wczoraj skusiłam, zobaczymy jak wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Oczyszczenie" i Allende czytałam, "Zalotnica niebieska" kurzy się na półce :) a i tak najbardziej mnie intryguje książka "Na plebanii w Haworth". I zazdroszczę książek z tej serii w takiej cenie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego stosiku czytałam tylko "Opowieści sieroty", ale muszę też w końcu zakupić "Akwafortę", bo to obecnie jedyna książka z Uczty Wyobraźni, której jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Clevera,
    jestem bardzo ciekawa tej książki ;)

    izusr,
    u mnie też jest jeszcze "Mapa miłości", ale nie kupiłam. Niech żyją tanie książki :)

    Skarletka,
    na pocieszenie dodam, że były tylko trzy. Tak to już jest z tanią książką - albo się dobrze trafi, albo nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie tak samo - regały już nie dają rady, książki mam porozstawiane po całym pokoju, a i tak dokupuję kolejne... Kataklizm, rodzina ze mną nie wytrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. AAaaa, co to za księgarnia tania książka gdzie seria z miotłą jest po 7,50 ?! Ja też chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bym chciała móc sobie kupować książki. Chyba nigdy to się nie spełni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleksandra,
    tylko jednej Ci brakuje?? Ja też tak chcę! Ostatnio znowu mam ochotę na fantastykę, w tym także na "Ucztę wyobraźni".

    Futbolowa,
    właśnie dzisiaj zrobiłam sobie jako taki porządek z książkami. Bo były dosłownie wszędzie. Więc przynajmniej je uporządkowałam i ustawiłam w kilku ładnych i bardzo wysokich stosikach ;)

    Tucha,
    ta tania książka jest w Krakowie przy ulicy Grodzkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Sto butelek na ścianie" - Ena Lucia Portela tą książkę pragnę przeczytać. JEdnak biblioteki są biedne w tą książkę i chyba będę musiała ją kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Seria z Miotłą to te książki, które widnieją na mojej liście Must have od dłuższego czasu. Do tej pory przeczytałam jedną ("Kamienie przodków"), a na półce mam kolejną ("Zupa z granatów"). Teraz chyba muszę udać się na Grodzką jutro... mam nadzieję, że po Twoich zakupach coś się jeszcze ostało :)
    Podkradłabym Ci jeszcze Allende, bo ją po prostu uwielbiam!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie czytałam żadnej książki z twojego stosiku, a za Serię z Miotłą wypadałoby się zabrać

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż to? ŚK wydał "Na plebanii..." ? A to miła niespodzianka. Ja upolowałam kiedyś egzemplarz na allegro, a pamiętam, że książka osiągała bajońskie sumy.
    Stosik smakowity, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba zaraz wystukam tą książkę "Oczyszczenie":)

    OdpowiedzUsuń
  15. Samash,
    kupowanie książek to moja swego rodzaju obsesja. Wydaję na nie, co się da, aż sama jestem na siebie zła.

    Patrycja Antonina,
    moje biblioteki w ogóle są biedne i większość książek kupuję.

    Claudette,
    Ostało się, ostało :) Ja na razie czytałam tylko "Zupę z granatów", ale mam chętkę na znacznie więcej.

    Klaudia,
    mnie też wydaje się, że to interesująca seria ;)

    Lilithin,
    a wydało, wydało, a ja ochoczo z tego skorzystałam.

    Sara,
    ostatnio sporo o niej słyszałam i w końcu się skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknisty. Widzę, że wiele z nas szykuje sie na lato, na czytanie wakacyjne. Jakby to była jakaś różnica dla mola, czy jest lato czy zima, hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stosik. Ja ostatnio nic nie kupuję ;//

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, nic stąd nie znam;).
    Zwróciłam uwagę na "Serię z miotłą", muszę pomyszkować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też już nie mam miejsca u siebie na półkach. A ciągle mi ksiązek przeybywa. Nawet chciałam części się pozbyć, ale co którąś miałam w ręku to mi było szkoda. No i się nie pozbyłam.
    (Damroka z dobrychksiążek)

    OdpowiedzUsuń
  20. Księgarnia na Grodzkiej jest świetna! Też bardzo lubię tam chodzić. :))

    OdpowiedzUsuń

Blogi

Obserwatorzy